تحریم متحدان حزب الله را بررسی می کنیم

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، دیوید شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه اعلام کرد: دولت لبنان با چالش های بسیار و بحران مالی و بهداشتی روبرو است و این امر در نتیجه سوءمدیریت، فساد و تبعات جنگ سوریه ایجاد شده است.

تحریم متحدان حزب الله را بررسی می کنیم

وی با بیان این مطلب اضافه کرد: حزب الله در حال حاضر بخشی از دولت لبنان است و حسان دیاب نخست وزیر، یک طرح اقتصادی ارائه داده است و ما منتظر هستیم ببینیم این دولت به اصلاحات پایبند است یا خیر. آیا قدمی برای اجرای این اصلاحات برمی دارد، پس از آن موضع خود برای حمایت از لبنان در پرونده درخواست کمک از صندوق بین المللی پول را بررسی می کنیم.

شنکر درباره احتمال تحریم برخی شخصیت های ائتلاف سیاسی حامی دولت لبنان گفت: بله این امر ممکن است و ما خواهان تحریم شخصیت هایی هستیم که هم پیمان حزب الله و متحد آن هستند. ما بسته های تحریمی را بررسی خواهیم کرد و امیدواریم برخی از آنها را به زودی اجرایی کنیم.

معاون وزیر خارجه آمریکا درباره عراق نیز گفت: در عراق دولت جدید تشکیل شده است و به نظر می رسد مصطفی الکاظمی نخست وزیر جدید عراق یک ملی گرا و خواهان حاکمیت کشورش است. ما به زودی روابط راهبردی واشنگتن- بغداد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1059

به "تحریم متحدان حزب الله را بررسی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم متحدان حزب الله را بررسی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید