تجهیز 80 تخت بستری برای بیماران مبتلا به کرونا در بوکان

به گزارش بهترین مقاله، سرپرست فرمانداری بوکان گفت: درمانگاه امام علی (ع) و سالن مدافعان حرم سپاه این شهرستان برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا با 80 تخت بستری مجهز شد.

تجهیز 80 تخت بستری برای بیماران مبتلا به کرونا در بوکان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، لقمان خسروپور گفت: بنا به تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا در بوکان آذربایجان غربی 40 تخت از این تعداد در درمانگاه امام علی (ع) واقع در بیمارستان قدیم و 40 تخت نیز در سالن مدافعان حرم سپاه بوکان واقع در کوی آفتاب این شهرستان برای بیماران کرونامثبت که نیاز به مراقبت خاص ندارند، در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این مکان ها برای استقرار تیم های پزشکی و بیمارانی که نیازمند گذراندن دوره نقاهت و بهبودی کامل هستند، ضدعفونی و تجهیزات لازم از جمله تخت های بیمارستانی نیز در این مکان آماده شده است.

وی با بیان اینکه طی فراخوانی که از طرف هلال احمر بوکان اجرا شده 21 نفر به عنوان نیروی کمکی برای خدمت رسانی به بیماران استفاده می شود، اظهار کرد: نیروهایی که از طریق فراخوان هلال احمر اعلام همکاری کرده اند از فارغ التحصیلان بخش پزشکی و پیراپزشکی هستند که با آموزش این افراد در مواقع بحران از آنها استفاده می شود.

وی گفت: یک بخش ویژه از بیمارستان شهید دکتر قلی پور برای انجام فرایند درمان مبتلایان به کرونا ویروس در نظر گرفته شده که در این بخش، 24 تخت بیمارستانی قابل ارتقا وجود دارد و علاوه بر آن، 8تخت آی سی یو نیز برای بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است.

خسروپور با تاکید بر لزوم حضور مردم در منازل اضافه نمود: از خانواده ها درخواست می شود تا در صورت امکان از حضور در مکان های پردتردد شهر نظیر بازار، مناطق گردشگری و سایر اماکن پرتجمع خودداری کنند و با نشستن در خانه ها از آلودگی به این ویروس در امان باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 884

به "تجهیز 80 تخت بستری برای بیماران مبتلا به کرونا در بوکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز 80 تخت بستری برای بیماران مبتلا به کرونا در بوکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید