تبدیل میدان ارگ به پیاده راه، ایجاد مرکز گردشگری

به گزارش بهترین مقاله، علی بابایی در مصاحبه با مهر اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا بتوانیم میدان توحید را به پیاده راه تبدیل کنیم.

تبدیل میدان ارگ به پیاده راه، ایجاد مرکز گردشگری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی اضافه نمود: به همین منظور و به جهت بهبود عبور و مرور شهری در این منطقه، به دنبال بازگشایی راستا گلبازخان هستیم که یکسری اقدامات در راستای تملک این محدوده توسط شهرداری اجرا شده است.

شهردار کرمان گفت: محور ایرانمنش - فتحعلی شاهی پس از 20 سال بازگشایی خواهد شد.

بابایی توضیح داد: با حمایت استاندار و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، سازمان عمران و مسکن سازان، ساخت محور ایرانمنش - فتحعلی شاهی پس از مدت ها ادامه خواهد یافت و این راستا بازگشایی می گردد.

وی با بیان اینکه تعدادی اثر تاریخی که در محدوده این راستا قرار دارند، به موزه و اماکن تفریحی تبدیل می شوند، اضافه نمود: با بازگشایی این راستا، محدوده خیابان شریعتیاز سه راه شهیدچمران تا میدان شهدا پیاده راه خواهد شد.

شهردار کرمان همچنین با اشاره به بدنه سازی بازار بزرگ گفت: شهرداری به تنهایی کار بدنه سازی بازار کرمان را انجام نداده و لازم بود تاسیسات بازار از جمله برق و مخابرات جابه جا و دوربین های مداربسته و دربهای مغازه ها نصب می شد که با یاری دستگاه های مربوط و اصناف، بخشی از کار که بسیار انرژی بر بود اجرا شده است.

بابایی با تاکید بر اینکه در حال حاضر، بدنه سازی بازار در حال اجرا است و هر شب از 9 شب تا صبح، کار بدنه سازی انجام می گردد، اضافه نمود: طبق قولی که داده ایم، کوشش می کنیم بدنه سازی بازار تا عید نوروز به سرانجام برسد.

وی اعلام کرد: با این اقدامات، تحرک قابل توجهی در بافت تاریخی شهر کرمان اجرا شده و فضای شهری مطلوبی پیدا می نماید که می تواند مورد استفاده شهروندان کرمان و میهمانان و گردشگران قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 713

به "تبدیل میدان ارگ به پیاده راه، ایجاد مرکز گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل میدان ارگ به پیاده راه، ایجاد مرکز گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید