بولتون: ترامپ با شرکت در انتخابات 2024 ریسک نمیکند

به گزارش بهترین مقاله، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا احتمال حضور دوباره دونالد ترامپ در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری را غیرمحتمل دانست.

بولتون: ترامپ با شرکت در انتخابات 2024 ریسک نمیکند

به نقل از راشاتودی، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا احتمال شرکت دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را رد کرد.

جان بولتون در اظهاراتی با اشاره به شکست سنگین ترامپ در رقابت های ریاست جمهوری امسال بعید دانست ترامپ ریسک دوباره حضور در انتخابات و شکست در آن را بپذیرد.

مشاور پیشین دولت ترامپ در مصاحبه ای که از شبکه سی ان ان پخش شد گفت: من فکر نمی کنم که او (ترامپ) بار دیگر نامزد انتخابات گردد. دونالد ترامپ اصل اساسی محافظه کاری را نقض می نماید. مشارکت در زندگی سیاسی بر اساس این اصول دیکته می گردد، نه توسط افراد. به نظر می رسد دونالد ترامپ خود را به عنوان بیست و دومین و بیست و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده تصور می نماید. فکر نمی کنم او پیروز گردد.

پیش از این شبکه سی ان ان گزارش داد ترامپ در حال آنالیز مراحل آماده سازی برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 2024 است و میخواهد کنترل کمیته ملی جمهوری خواستار را در دست گرفته و زمینه رئیس جمهور شدن دوباره خود را فراهم کند.

در 7 نوامبر رسانه های آمریکا جو بایدن را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشور معرفی کردند و برغم مخالفت های ترامپ فرایند تدریجی انتقال قدرت به دولت منتخب شروع شده است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1391

به "بولتون: ترامپ با شرکت در انتخابات 2024 ریسک نمیکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولتون: ترامپ با شرکت در انتخابات 2024 ریسک نمیکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید