برنامه شیرمدرسه همچنان در انتظار اعتبار 200 میلیارد تومانی

به گزارش بهترین مقاله، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درباره آخرین شرایط توزیع شیر در مدارس، گفت: کوشش می کنیم که تا انتها سال تحصیلی 60 نوبت در مدارس مناطق محروم شیر توزیع کنیم که البته نیازمند تامین اعتبار است.

برنامه شیرمدرسه همچنان در انتظار اعتبار 200 میلیارد تومانی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

دکتر زهرا عبداللهی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط توزیع شیر در مدارس، گفت: در این زمینه به طور مداوم جلساتی را با کمیته شیرمدرسه، سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش داریم که با این طرح موافقت شده و قول داده اند که برای مدارس مناطق محروم کشور اعتبارات دیده گردد و برنامه شیرمدرسه انجام گردد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول قرار است برنامه شیر مدرسه را در تمام مقاطع مدارس مناطق محروم اجرا کنیم، گفت: برای اجرای این برنامه حدود 200 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است که سازمان برنامه و بودجه قول داده است این اعتبار را تامین کند.

عبداللهی ادامه داد: به محض اینکه اعتبارات را تامین نمایند، توزیع شیر در مدارس را شروع می کنیم و در این زمینه جلساتی را پیش می بریم. البته کوشش مان این است که از همین سال جاری این اقدام را شروع کنیم و قرار شده که تا سرانجام سال تحصیلی 60 نوبت در مدارس مناطق محروم شیر توزیع گردد و امیدواریم به زودی اعتبارات آن تامین گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 614

به "برنامه شیرمدرسه همچنان در انتظار اعتبار 200 میلیارد تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه شیرمدرسه همچنان در انتظار اعتبار 200 میلیارد تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید