آنالیز نهایی طرح ترافیک در دفتر شهردار

به گزارش بهترین مقاله، رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز ساعت 14 در خصوص اجرا یا ادامه لغو طرح ترافیک در دفتر شهردار تصمیم گیری می گردد.

آنالیز نهایی طرح ترافیک در دفتر شهردار

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و دوازدهمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز جلسه کمیسیون تلفیق برگزار گردید و موضوعات مختلفی در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر نهاده شد.

وی اضافه کرد: از جمله موضوعات مورد بحث، طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 تهران بود و این طرح قرار است در شهرداری به تصویب برسد. اعضای شورا در جلسه امروز کمیسیون تلفیق نظرات شان را در خصوص این مسأله اعلام کردند، ولی هنوز نتیجه معین نشده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: به دلیل حساسیت شورای شهر به موضوع باغات و حفظ آن در حال حاضر پرونده های زیادی در این زمینه ارجاع شده چرا که بعضی معتقدند ملک شان باغ نیست، ولی شورا آن را باغ اعلام نموده بنابر این قرار شد که سه شنبه هفته جاری جلسه علنی شورای نیز تشکیل و به موضوع باغات رسیدگی گردد.

هاشمی در پاسخ به پرسشی درباره پایان اجرا یا لغو طرح ترافیک گفت: پیروز حناچی اعضای شورای ترافیک را به دفترش دعوت نموده و آنالیز این موضوع به شورای ترافیک واگذار شده است.

وی گفت: شورای شهر بسته پیشنهادی در خصوص طرح ترافیک را به ستاد کرونا ارسال نموده بود، ولی اکنون این مسأله به شورای ترافیک واگذار شده امروز جلسه ای در این زمینه برگزار می گردد و باید ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه گفته می گردد بسته ترافیکی که شورای شهر ارسال نموده جنبه درآمدی داشته است چرا موضوع این چنین بوده گفت: خواهش می کنم جوسازی نکنید و تخریبی عمل نکنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1012

به "آنالیز نهایی طرح ترافیک در دفتر شهردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نهایی طرح ترافیک در دفتر شهردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید