بخشی از مراجعات به بیمارستان پوست رازی به علت عوارض پوستی و ریزش مو پس از ابتلا به کروناست

به گزارش بهترین مقاله، خبرگزاری خبرنگاران- فوق تخصص بیماری های پوست و مو گفت: این روز ها بیمارستان پوست رازی مراجعات زیادی دارد که بخشی از آن مربوط به عوارض پس از کروناست.

بخشی از مراجعات به بیمارستان پوست رازی به علت عوارض پوستی و ریزش مو پس از ابتلا به کروناست

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر امیرهوشنگ احسانی اضافه کرد: این روز ها مراجعات بیمارستان بسیار زیاد است بخشی از این مراجعات به علت عوارض پوستی و ریزش مو پس از ابتلا به کروناست و بخشی هم مربوط به مراجعه نکردن طولانی مدت بیماران در ماه های اخیر.

وی درخصوص عوارض پوستی بیماران کرونا گفت: کرونا در حین ابتلای بیمار یا پس از ابتلا، کهیر های پوستی، راش ها و ضوابط خارشی ایجاد می نماید، یا حتی تاول های پوستی شبیه سوختگی که ناشی از ایجاد لخته در عروق سرخرگی و کاهش اکسیژن رسانی به بافت های بدن از جمله پوست است.

این متخصص بیماری های پوستی ادامه داد: علاوه بر عوارض قلبی، ریوی، تنفسی و گوارشی، عوارضی پوستی کرونا در بیماران شیوع بالایی دارد.

معاون آموزشی بیمارستان رازی با اشاره به درمان پذیر بودن عوارض پوستی کرونا گفت: این علائم پوستی با یاری دارو های ضد حساسیت تا حد زیادی بهبود می یابد، اما عوارض زخم مانند این بیماری دیر درمان و خطرناک هستند که در افرادی که نوع شدید ابتلا به کرونا داشته اند دیده می گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی گفت: ریزش مو نیز از عوارض شایع افراد پس از ابتلا به کروناست که به علت آسیب به فولیکول های مو و کاهش اکسیژن رسانی به آن بروز نموده است و این عارضه پس از مدتی با درمان دارویی ریزش مو و استفاده از مکمل های تقویتی بهبود پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1441

به "بخشی از مراجعات به بیمارستان پوست رازی به علت عوارض پوستی و ریزش مو پس از ابتلا به کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی از مراجعات به بیمارستان پوست رازی به علت عوارض پوستی و ریزش مو پس از ابتلا به کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید