بازگشایی تمام مسیرها در لبنان توسط ارتش

به گزارش بهترین مقاله، ارتش لبنان در دهمین روز تظاهرات لبنان اقدام به بازگشایی تمام مسیرهای بسته کرد و آن را برای بازگشت جریان طبیعی زندگی در این کشور ضروری دانست.

بازگشایی تمام مسیرها در لبنان توسط ارتش

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، 10 روز پس از تظاهرات مسالمت آمیز در لبنان که طی آن بسیاری از راستاهای اصلی و فرعی به دست معترضان بسته شده بود، ارتش لبنان امروز (شنبه) شروع به بازگشایی تمام این راستاها کرد.

وبگاه العهد در این باره نوشت، ارتش در نتیجه حوادث سریع، خود را در برابر بازگشایی راستاها برای بازگشت روند طبیعی زندگی و حمایت از شهروندان مسؤول دید و این کار را شروع کرد.

بیروت| در بیروت، ارتش موانع و چادرها در تقاطع الشفرولیه را برچید و حرکت در دو طرف جسر الرینغ طبیعی شد.

جنوب| در جنوب لبنان نیز راستاهای انفاق المطار، الاوزاعی و خلده سالکه باز شد.

در شهر صیدا هم اوضاع به حالت عادی بازگشته و پاساژها و موسسات تجاری درهای خود را باز کردند. ارتش راستا اصلی سیدا را به صورت یک طرفه باز نموده است.

شهر صور و توابع آن در حمایت های امنیتی اجرا شده در آرامش کامل هستند و ارتش لبنان تمام راستاهای منتهی به آن را باز نموده است.

بقاع| راستاهای اصلی به بقاع نیز باز شده و بعبلک نیز امروز شاهد بازگشت زندگی طبیعی به شهر بود.

جبل لبنان| در استان جبل لبنان نیز ارتش از صبح زود راستاها به ویژه در منطقه سرجبال-دمیت را باز کرد، راستای که طی روزهای گذشته بسته بود.

شمال| در شمال لبنان نیز اطلاعات ارتش لبنان راستا وادی جاموس در استان عکار را باز کرد و در حال حاضر بیشتر راستاهای عکار باز است اگرچه تحصن در العبده و حلبا ادامه دارد.

اعتراضات لبنان از 25 مهر در اعتراض به وضعیت مالی و افزایش یا وضع مالیات در بعضی بخش ها از جمله ارتباطات تلفنی شروع شد و علیرغم وعده سعد الحریری برای اجرایی کردن سند اصلاحی، هنوز ادامه پیدا نموده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 511

به "بازگشایی تمام مسیرها در لبنان توسط ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی تمام مسیرها در لبنان توسط ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید