بارانی: سپاهان شانس اول قهرمانی است، زورمان به سپاهانی ها نمی رسید

به گزارش بهترین مقاله، از نگاه محمدصادق بارانی، هافبک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر سپاهان شانس اول قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر است.

بارانی: سپاهان شانس اول قهرمانی است، زورمان به سپاهانی ها نمی رسید

محمدصادق بارانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شکست تیمش برابر سپاهان گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول تیم ما نمایش خوبی داشت، ولی در نیمه دوم عملکرد ضعیفی داشتیم و واقعیت این است که زورمان به سپاهانی ها نمی رسید. سابقه سپاهان در فوتبال ایران معین است و تیمی که تازه به لیگ برتر آمده است، قطعاً برابر چنین تیمی با مشکل روبرو می گردد. ما نهایت کوشش مان را به خرج دادیم و در زمین مسابقه کم نگذاشتیم، اما واقعاً زورمان به سپاهان نمی رسید.

وی در ادامه تأکید کرد: سپاهان یکی از پرمهره ترین تیم های ایران است، ضمناً آنها در این بازی تعدادی از بازیکنان شان را نیز به همراه نداشتند. خیلی سخت بود که برابر سپاهان دوام بیاوریم و معتقدم که این تیم در فصل جاری شانس اول قهرمانی است.

هافبک شاهین شهرداری بوشهر با بیان این مطلب که در این بازی شرمسار طرفداران شاهین شدند، گفت: امیدوارم که طرفداران با یک باخت دلسرد نشوند و از تیم ما حمایت نمایند. ما تیم جوانی داریم و هدف مان خشنود کردن مردم بوشهر است. آقای ویسی هم در رختکن با بازیکنان صحبت کرد. او گفت که ما به تیم بزرگی باختیم و باید این شکست را فراموش کنیم و به فکر بازی های بعدی باشیم.

بارانی در خصوص دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در هفته دوم لیگ برتر هم توضیح داد: این بازی هم یکی از سخت ترین بازی های ماست، ولی کوشش ما این است که شکست برابر سپاهان را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 299

به "بارانی: سپاهان شانس اول قهرمانی است، زورمان به سپاهانی ها نمی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارانی: سپاهان شانس اول قهرمانی است، زورمان به سپاهانی ها نمی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید