انتخابات مجامع هلال احمر فارس 23 خرداد برگزار می گردد

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت که پنجمین دوره انتخابات مجامع همزمان با سراسر کشور روز 23 خردادماه سال جاری در 26 شهرستان استان برگزار خواهد شد.

انتخابات مجامع هلال احمر فارس 23 خرداد برگزار می گردد

حسین درویشی شنبه 20 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر، فارس با مشارکت اعضای این جمعیت در 26 شعبه هلال احمر استان برگزار خواهد شد، اضافه نمود: در خاتمه مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات این جمعیت، 274 نفر کاندیدای عضویت در شورای اجرایی هلال احمر استان فارس شده اند.

او اضافه نمود: جمعیت هلال احمر یک سازمان امدادی و بشرمحبت آمیز بین المللی است که عموم مردم می توانند در آن عضویت داشته و در معین سرنوشت آن نیز نقش مستقیم و اثر گذاری داشته باشند، چرا که در حقیقت مردم ارکان اصلی جمعیت هلال احمر را تشکیل و سرمایه ارزشمند این نهاد عام المنفعه محسوب می شوند.

درویشی به برگزاری این انتخابات بصورت هر چهار سال یکبار در همه مراکز جمعیت هلال احمر کشور اشاره نمود و گفت: بیش از 15 هزار نفر در استان فارس عضو واجد شرایط شرکت در پنجمین انتخابات مجامع شهرستانی هستند که از عموم این اعضاء برای شرکت در انتخابات مجامع دعوت می گردد تا با حضور پرشور و اثرگذار خود در ماموریت های انسان محبت آمیز و ارزشمند این نهاد خیریه نقش آفرینی نمایند.

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به شرایط انتخاب نمایندگان پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، گفت: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن 18 سال تمام و دارا بودن حداقل 6 ماه سابقه عضویت یا داوطلبی فعال در جمعیت هلال احمر از شرایط شرکت در انتخابات است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1009

به "انتخابات مجامع هلال احمر فارس 23 خرداد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات مجامع هلال احمر فارس 23 خرداد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید