امضای تفاهم نامه بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل زندان های آذربایجان غربی

به گزارش بهترین مقاله، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی و اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند .

امضای تفاهم نامه بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل زندان های آذربایجان غربی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، دوشنبه 18 آذر 98، در این نشست جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی این استان، گفت: این اداره کل در حوزه های مختلفی چون مرمت و احیا آثار تاریخی، توسعه گردشگری، جذب سرمایه گذاران حوزه گردشگری و همچنین معرفی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی فعالیت می نماید.

او توضیح داد: ما آماده ایم تا از ظرفیت های خود برای هرگونه همکاری متقابل استفاده کنیم.

جباری اضافه نمود: ما در گذشته نیز با اداره کل زندان ها همکاری داشته و می توانیم علاوه بر بسط و ترویج هنرهای سنتی و صنایع دستی در سطح زندان های استان از محکومینی که دارای مهارت های لازم صنایع دستی باشند برای مهارت آموزی دیگر زندانیان حمایت کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه نمود: باید نیازسنجی کنیم و تعیین گردد که در شهرهای مختلف تمایل زندانیان به چه رشته هایی بیشتر است.

جباری اضافه نمود: ما رایزنی هایی برای راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در شهرهای مختلف با فرمانداران و شهرداران استان انجام داده ایم و این امکان را فراهم آورده ایم که خانواده های زندانیان می توانند محصولات صنایع دستی خود را در نمایشگاه های متعدد عرضه نمایند.

او یادآور شد: یکی از اهداف ما در توسعه و ترویج صنایع دستی استان افزایش کیفیت آموزش هاست ودر این تفاهم نامه نیز بر این امر اصرار داریم تا از تجارب و تخصص استادان مطرح استان برای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی هنرجویان بهره مند شویم.

حمزه علی بروجنی علیخانی مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: این اداره کل با شما در گذشته سوابق خوب همکاری در اجرای دوره های آموزشی دارد وامیدواریم این همکاری ها مستمر باشد.

او توضیح داد: ما انجمن هایی داریم که در زمینه حمایت از خانواده زندانیان فعالیت می نمایند و می توانیم با یاری این انجمن ها خانوده های زندانیان را نیز از این آموزش ها بهره مند سازیم.

او اظهار امیدواری کرد: ما آماده ایم در قالب این تفاهم نامه با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی همکاری نموده و زندانیان علاقه مند با آموزش مهارت های صنایع دستی را تحت پوشش قرار دهیم.

این تفاهم نامه همکاری به مدت یک سال و در 5 ماده با هدف ارتقای برنامه های آموزشی در حوزه صنایع دستی و گردشگری زندانیان استان آذربایجان غربی بین دو اداره کل منعقد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 611

به "امضای تفاهم نامه بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل زندان های آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل زندان های آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید