امروز؛ نقص کارت های آزمون ارشد را رفع کنید

به گزارش بهترین مقاله، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 که کارت آزمون را دریافت نموده اند، در صورت وجود نقص در کارت خود از امروز می توانند برای برطرف نقص اقدام نمایند.

امروز؛ نقص کارت های آزمون ارشد را رفع کنید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 از روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و داوطلبان می توانند برای دریافت کارت اقدام نمایند.

ضروری است داوطلبان سریع تر برای دریافت کارت اقدام نمایند تا در صورت وجود نقص در اطلاعات کارت فرصت کافی برای برطرف آن داشته باشند.

داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در کارت آزمون می توانند از امروز سه ­شنبه 21 خردادماه تا روز چهارشنبه 22 خردادماه از ساعت 8:30 تا 12:00 و 14:00 تا 18:00 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه برطرف نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند.

چنانچه زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون با زبان خارجی داوطلب که در ثبت نام اینترنتی صورت گرفته (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده

می گردد، داوطلب باید از سه شنبه 21 خرداد تا چهارشنبه 22 خرداد از ساعت 8:30 تا 12 و 14 تا 18 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه برطرف نقص حوزه مربوطه مراجعه کند.

البته در صورتی که در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند ه مندرج در این اطلاعیه) و با توجه به ثبت نام اینترنتی صورت گرفته، اشکالی مشاهده می گردد، ضروری است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور به وسیله لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 24 خردادماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 198

به "امروز؛ نقص کارت های آزمون ارشد را رفع کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ نقص کارت های آزمون ارشد را رفع کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید