افزایش امنیت اسناد با هولوگرام های ضدسرقت دانش بنیان ، 50 درصد ارزان تر از نمونه وارداتی

به گزارش بهترین مقاله، یک شرکت دانش بنیان داخلی پیروز به ساخت هولوگرام های ضد سرقت و شفاف کرده که برای اسناد امنیتی در کشور از آنها استفاده می شود.

افزایش امنیت اسناد با هولوگرام های ضدسرقت دانش بنیان ، 50 درصد ارزان تر از نمونه وارداتی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آرش زمانی راد مدیر عامل شرکت بعد نگار ایرانیان با اشاره به رفع نیاز کشور به اقلام امنیتی و هویتی گفت: در این شرکت محصولات هولوگرام در انواع گوناگون با ویژگی ضد سرقت تولید می شود. این هولوگرام ها می تواند با چاپ گرم تولید شود تا در زمان انتقال، قابل برداشته شدن و جعل نباشد.

این هولوگرام ها هم پای محصولات جهانی که در امنیت کاربرد دارند، در حال رشد است و کارآمدی و کیفیت آن سبب شده مورد استقبال قرار بگیرد.

تا پیش از ورود محصولات این شرکت به بازار کشور، هولوگرام های مورد نیازاسناد امنیتی مثل گمرک، شناسنامه ها، کارت های ملی و سایر اسناد، از کشورهای خارجی خریداری و استفاده می شد.

استفاده از مواد پیشرفته برای جلوگیری از سرقت

این محصول ایران ساخت با هدف رفع نیاز داخلی تولید شده و برای این که از قابلیت ضد سرقت برخوردار باشد، مواد و لایه های زیادی به آن اضافه شده است.

هولوگرام ایران ساخت، نمونه مشابه داخلی ندارد و به صورت انحصاری از طریق این شرکت دانش بنیان تولید می شود. این محصول به نحوی ساخته شده که جاعلان نتوانند آن را تولید کنند زیرا از لایه های امنیتی زیادی برخوردار است.

تولیدات شرکت بعدنگار ایرانیان، برای 50 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است. این محصول همچنین توانسته جلوی خروج ارز را از کشور بگیرد و حدود 50 درصد قیمت نمونه های خارجی را دارا است. هولوگرام های امنیتی این شرکت می تواند تمام نیاز ارگان های فوق امنیتی برای حفظ امنیت اطلاعاتشان را تامین کند.

زمانی راد، به ضرورت حمایت های ارزی از فعالان دانش بنیان و خلاق گفت: سرمایه های ارزی برای تامین مواد اولیه یکی از لازمه هایی است که می تواند شرکت های دانش بنیان را در جهت تولید و رونق محصولات ایران ساخت یاری کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1919

به "افزایش امنیت اسناد با هولوگرام های ضدسرقت دانش بنیان ، 50 درصد ارزان تر از نمونه وارداتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "افزایش امنیت اسناد با هولوگرام های ضدسرقت دانش بنیان ، 50 درصد ارزان تر از نمونه وارداتی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش امنیت اسناد با هولوگرام های ضدسرقت دانش بنیان ، 50 درصد ارزان تر از نمونه وارداتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید