اطلاعیه باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد استراماچونی

به گزارش بهترین مقاله، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای مجدداً تأکید کرد که آندره آ استراماچونی همچنان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه است.

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد استراماچونی

از وبلاگ جعبه مهر دیدن فرمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، این باشگاه با انتشار اطلاعیه ای خطاب به طرفداران استقلال درباره شرایط آندره آ استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد که متن آن به توضیح زیر است:

طرفداران فهیم و محترم باشگاه بزرگ استقلال

همان گونه که تاکنون از رسانه های مختلف در جریان قرار گرفته اید، سرمربی تیم استقلال و همکاران محترم ایشان با ارسال نامه ای به رسانه ها، جدایی خود را از باشگاه استقلال اعلام نموده اند. در همین خصوص برخود لازم می دانیم مواردی را به اطلاع شما عزیزان برسانیم:

1- باشگاه استقلال ضمن تشکر از زحمات استراماچونی و همکارانش، اعلام می نماید که نسبت به تمامی بندهای قرارداد فی مابین با کادرفنی از زمان عقد قرارداد تاکنون پایبند بوده و تعهدات خود را انجام داده است.

2- در پی وصول نامه وکیل آقای استراماچونی، با ایشان (وکیل آقای استراماچونی) در کشور قطر تماس حاصل و جهت حفظ قرارداد و برطرف ابهامات موجود، اقدام شد.

مطالبی که با وکیل استراماچونی به صورت رسمی مطرح شد، به توضیح زیر است:

الف) باشگاه استقلال به قرارداد خود به مدت دو سال با آقای استراماچونی پایبند است.

ب) حقوق معوقه استراماچونی قبل از موعد مقرر واریز شده بود، ولی به علت مسائل بانکی در حساب سرمربی محترم اعمال نشده است.

ج) در خصوص تقویت تیم و جذب بازیکنان در جلسه مشترک ضمن گفتگو اقدام خواهد شد.

متأسفانه با وجود این مکاتبات و مذاکرات تلفنی مکرر و مفصل، در روز یکشنبه 17 آذر (8 دسامبر) نامه ای از سه تن از وکلای استراماچونی واصل و در آن عنوان شده که به علت تأخیر در پرداخت ها و از آن مهم تر واریز از حسابی به غیر از حساب ارزی باشگاه که منجر به مسدود شدن حساب سرمربی تیم در ایتالیا شده، استراماچونی قادر به ادامه همکاری نیست.

3- طرفداران محترم استقلال استحضار دارند که به علت معضلات ناشی از تحریم ها، باشگاه استقلال فاقد حساب ارزی است و حتی در صورت وجود حساب ارزی، با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا، این باشگاه قادر به انجام هیچ تراکنشی با اروپا نیست و به ناچار در این مدت از حساب های خارج از کشور اقدام به انتقال وجه به حساب سرمربی محترم نموده است.

4- گفتنی است که باشگاه استقلال طی مکاتباتی مکرر از سرمربی محترم درخواست افتتاح حساب در کشور ترکیه را کرد. با این حال و با وجود تهیه بلیت و مهیا کردن مقدمات سفر ایشان و دستیارانش در روز بعد از بازی با سپاهان (یکشنبه 10 آذر)، ایشان از سفر امتناع کردند.

5- با توجه به مسائل مطرح شده، وکیل ایشان درخواست اصلی خود را تقلیل قرارداد استراماچونی از دو سال به یک سال را ارائه کرد! در پی این درخواست عجیب، باشگاه استقلال ضمن مخالفت با تقلیل مدت قرارداد، اظهار داشت که حقوق معوقه در روز دوشنبه (18 آذر) به حساب آقای استراماچونی در پی برگشت حواله قبلی، مجددا واریز خواهد شد. در این میان وکیل آقای استراماچونی به یکباره درخواست واریز به یکی از حساب های ایشان در کشور جمهوری چک را کردند.

6- مطابق مستندات، آقای استراماچونی مجاز به فسخ یکطرفه قرارداد نبوده و باشگاه استقلال کماکان قرارداد فی مابین را دارای اعتبار تلقی می نماید و آماده حل و فصل مسائل در جلسه رو در رو و مانند سابق را دارد.

7- روز گذشته به دعوت هیئت مدیره و مدیرعامل جلسه ای برای آقای استراماچونی تدارک دیده شد که ایشان در این جلسه نیز حاضر نشدند.

8- از طرفداران عزیز استقلال می خواهیم مثل همواره این تیم را حمایت نمایند. مدیریت و هیئت مدیره باشگاه استقلال به طور قطع با حفظ شأن نام بزرگ استقلال، از مطالبه طرفداران و منافع ملی حمایت می نمایند.

9- بدیهی است که در جهت تنویر افکار عمومی، تمامی اسناد مربوطه بانکی و مکاتبات قابل انتشار خواهد بود.

10- متأسفانه تا بامداد امروز (دوشنبه) اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال، کوشش های خود را در جهت برقراری ارتباط و گفت وگو با سرمربی به وسیله تلفن همراه و حضور در محل سکونت ایشان، انجام دادند، اما این ارتباط میسر نشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 615

به "اطلاعیه باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید