اضافه شدن نام یک مدافع به فهرست پرسپولیس برای فینال آسیا

به گزارش بهترین مقاله، کاروان پرسپولیس هفته آینده برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا که 29 آذر در ورزشگاه الجنوب برگزار می شود، به قطر می رود.

اضافه شدن نام یک مدافع به فهرست پرسپولیس برای فینال آسیا

با تلاش های باشگاه پرسپولیس در نهایت محمد انصاری هم که پس از رفع دوران آسیب دیدگی به تازگی در تمرینات گروهی سرخ پوشان حضور پیدا می کند، در این سفر همراه کاروان این تیم خواهد بود تا در صورت صلاحدید کادرفنی در این بازی مهم حضور داشته باشد.

البته نفراتی مانند مهدی مهدیخانی، محمد شریفی و همچنین برخی نفراتی که به تازگی از تیم های پایه به تمرینات پرسپولیس اضافه شده اند با وجود اینکه در فهرست آسیایی این تیم نیستند طبق هماهنگی های همراه تیم به دوحه می فرایند.

با توجه به اینکه پرسپولیس بلافاصله پس از برگزاری دیدار فینال مقابل نماینده شرق آسیا باید دو مسابقه حساس لیگ برتر را با سپاهان و استقلال برگزار کند، یحیی گل محمدی برای حفظ هماهنگی تیمش به باشگاه اعلام کرده این نفرات هم باید همراه تیم در قطر باشند. البته برای این نفرات کارت بازی صادر نخواهد شد و آن ها نمی توانند در مسابقه فینال به زمین بفرایند.

البته در این میان عیسی آل کثیر که نقش ویژه ای در صعود پرسپولیس به دیدار نهایی لیگ قهرمانان داشت به دلیل محرومیت از کلیه فعالیت های فوتبالی و اینکه حق حضور در تمرینات را هم ندارد، در سفر به قطر غایب خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1373

به "اضافه شدن نام یک مدافع به فهرست پرسپولیس برای فینال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن نام یک مدافع به فهرست پرسپولیس برای فینال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید