احتمال جریمه شدن 7 بازیکن یوونتوس به خاطر ترک قرنطینه

به گزارش بهترین مقاله، هفت بازیکن تیم فوتبال یوونتوس به خاطر ترک قرنطینه تیمی ممکن است از سوی مراجع ذیصلاح جریمه شوند.

احتمال جریمه شدن 7 بازیکن یوونتوس به خاطر ترک قرنطینه

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از اینکه باشگاه یوونتوس روز شنبه اظهار داشت دو تن از اعضای این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند، طبق پروتکل های بهداشتی فدراسیون فوتبال ایتالیا تمامی اعضای این تیم به قرنطینه رفتند تا عدم ابتلای آنها به کرونا اثبات گردد. حالا خبر می رسد که جان لوئیجی بوفون و مریح دمیرال قرنطینه تیمی یوونتوس را ترک نموده و روز دوشنبه به خانه های خود رفته اند. همچنین پنج بازیکن دیگر تیم فوتبال یوونتوس یعنی رودریگو بنتانکور، خوان کوادرادو، دانیلو، پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو هم به منظور همراهی تیم های ملی کشورشان از قرنطینه تیمی یووه خارج شده اند.

بر اساس گزارش های منتشرشده، باشگاه یوونتوس نتوانسته مانع جدایی این بازیکنان از قرنطینه تیمی گردد و حالا مسئولیت هرگونه عواقبی برعهده خود این بازیکنان است. باشگاه یوونتوس بلافاصله به اطلاع سازمان بهداشت محلی رسانده که چند بازیکن شان قرنطینه تیمی را ترک نموده اند و همچنین اسامی آنها را به اطلاع دادستانی رسانده است.

روبرتو تِستی مدیر بخش پیشگیری سازمان بهداشت محلی تورین، در گفت وگو با نشریه کوریره دی تورینو ایتالیا گفت: من فکر نمی کنم تخلف جدی اجرا شده باشد و اگر کسی با هواپیما شخصی سفر نموده باشد، ممکن است تنها جریمه نقدی گردد و فکر نمی کنم بازیکنی بابت انجام این کار مسئله ای داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1257

به "احتمال جریمه شدن 7 بازیکن یوونتوس به خاطر ترک قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال جریمه شدن 7 بازیکن یوونتوس به خاطر ترک قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید