آموزش پیشگیری از کرونا برای 7 هزار کارمند شهرداری تهران

به گزارش بهترین مقاله، شهرداری تهران بیان کرد: تا به امروز 7200 نفر از کارکنان شهرداری تهران در دوره آموزش مجازی آشنایی با نحوه پیشگیری از ویروس کرونا شرکت نموده اند.

آموزش پیشگیری از کرونا برای 7 هزار کارمند شهرداری تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات موسسه اعزام دانشجو به انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، شهرداری تهران گفت: به دلیل راه اندازی دوره آموزشی مجازی راه های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توسط اداره کل برنامه ریزی و آموزش معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در راستای توجه به سلامت پرسنل و مطلع سازی همکاران نسبت به راه حل های پیشگیری از این بیماری، این دوره با استقبال قابل توجه همکاران شهرداری تهران روبرو شده است.

ثبت نام در دوره آموزشی مجازی راه های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از چهارم اسفند در سامانه آموزش مجازی شهرداری تهران (TMLMS) شروع شده که تا به امروز (انتها روز دوم ثبت نام) 7 هزار و دویست نفر از همکاران شرکت نموده اند.

علاوه بر آن، بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا که در معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران آموزش و توجیه پرسنل بخش خدماتی مناطق 22 گانه و ستاد با همکاری اداره کل سلامت شهرداری و ادارات سلامت مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

بر این اساس بیش از 1400 نیروی بخش خدماتی شهرداری تهران که نقش مشخص نماینده ای در حفظ سلامت خود و سایر پرسنل دارند؛ نکات بهداشتی و نظافتی خاص برای پیشگیری از ویروس کرونا را آموزش می بینند.

همچنین برای پرسنل مستقر در معاونت ها، سازمان ها، شرکت ها و ساختمان های ستادی شهرداری تهران نیز دوره های پیشگیری در محل استقرار آنان پیش بینی شده است.

تا به امروز دوره های آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا در معاونت شهرسازی و معماری، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، سازمان خدمات اجتماعی و سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار شده و به زودی در مجموعه هایی، چون شرکت اتوبوسرانی، ساختمان شهرداری مرکز، ساختمان معاونت اقتصادی و اقتصاد شهری، ساختمان منابع انسانی، شرکت شهروند، سازمان میادین میوه و تره بار، شرکت ساماندهی مشاغل، سازمان مدیریت بحران و سازمان ورزش برگزار می گردد.

کارمندان شهرداری برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی مجازی راه های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به لینک https://tmlms.tehran.ir/tmlms/ctl/SelfEnrolment/mid/1366 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 825

به "آموزش پیشگیری از کرونا برای 7 هزار کارمند شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش پیشگیری از کرونا برای 7 هزار کارمند شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید