آخرین شرایط اردبیل در آستانه انتخابات مجلس

به گزارش بهترین مقاله، معاون سیاسی اجتماعی استانداری استان اردبیل آخرین شرایط این استان در نزدیکی انتخابات مجلس یازدهم تشریح کرد.

آخرین شرایط اردبیل در آستانه انتخابات مجلس

بهروز ندایی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری استان اردبیل در گفت وگو با ، در خصوص آخرین شرایط تبلیغات نامزد های انتخاباتی در این استان گفت: برخلاف اینکه هوا در استان اردبیل سرد است و ما شاهد برف در تمامی شهرستان های این استان هستیم، نامزد ها با رعایت قانون مشغول پیشبرد برنامه ها و تبلیغات خود هستند.

او افزود: با توجه به اینکه حضور و مشارکت در دوره های قبل بالا بوده و مشارکت خوبی از طرف مردم در استان اردبیل شاهد بودیم، پیش بینی می کنیم در این دوره هم شاهد حضور خوبی از مردم باشیم.

ندایی در ادامه اعلام کرد: در استان اردبیل برای هر کرسی مجلس تقریبا 16 نفر رقابت می کنند که بیشترین آن مربوط به حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار است که 26 نفر در آن رقابت می کنند و کمترین آن مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان گرمی با 7 نفر است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری استان اردبیل شرح داد: در مجموع 5 حوزه انتخابیه در استان اردبیل داریم که 7 نفر از آن ها وارد مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

او در خصوص آمار شرکت کنندگان در انتخابات گفت: از میان شرکت کنندگان در انتخابات، حدود 49 هزار نفر از شرکت کنندگان رای اولی هستند که از این میان، حدود 51 درصد آقایان و 49 درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

ندایی در خاتمه گفت: بعد از بررسی تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان 6 نفر انصرافی داشتیم و در حال حاضر 108 نفر برای حضور در مجلس با هم رقابت می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 772

به "آخرین شرایط اردبیل در آستانه انتخابات مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط اردبیل در آستانه انتخابات مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید